Kanadában a Századvég a szabad piac híve
Máté nevű kedves olvasónk érdekes információra bukkant egy kanadai think-tank oldalán.
Máté nevű kedves olvasónk érdekes információra bukkant egy kanadai think-tank oldalán.
Az angol BBC beszámolója szerint az Orbán-kormány kvótaellenes kampánya eredményesen formálta át az emberek félelemérzetét, így kevesen lesznek megértőek karácsonykor a menekültekkel szemben.
A Külgazdasági és Külügyminisztérium korábban is kereste a szavakat, amikor Szijjártó Péter kidobott luxuszakójára reagált. Azzal szembesülve azonban, hogy a hírt felkapta a média, a tárca sajtófőnöke egy kissé elragadtatta magát: "jellemhibát" emlegetve komolyabb szakmai magaslatot javasolt az újságíróknak.
Andy Vajna a tulajdonlás más minőségét jelenti. Az arcátlanságot. Azt a minőséget, amelyet Rogán Antal propagandaminiszter, Habony Árpád közúti rizikó, és Mészáros Lőrinc gázszerelő jelent.
A hála igenis turisztikai kategória, tessenek nyugodtan idefáradni, mielőtt mi fáradunk magukhoz.
Ha az IS úgy képzi a terroristáit, hogy átengedi azokat is, akik elbuktak a "Hogyan ne keltsünk feltűnést?" kurzuson, akkor a Nyugatnak nincs miért aggódnia.
Egy dologra nem gondolnak: hogy ne adjanak okot a rossz hír keltésére.
Volt ennek a Dublin-bejelentésnek egy másik, rejtettebb üzenete is, hazai használatú.
A határkerítés egy otromba, értelmetlen, kizárólag belpolitikai kommunikációs célból felhúzandó presztízsberuházás. A stadionok és a felcsúti kisvasút folytatása más eszközökkel.
Nemcsak az útépítések leállításával vagy az állami földek visszavételével gyengíti a kormány a miniszterelnökkel háborúzó Simicska Lajost. Alig telt el egy hónap a nyílt „médiaháború” meghirdetése óta, máris jelentős állami hirdetésektől estek el a milliárdos üzletember ellenőrzése alatt lévő médiavállalkozások. És az igazi feketeleves még hátravan: a kormány kommunikációját átszabó új hivatal csak most írta ki az első közbeszerzést.
Szolgáltató típusú kormányzati kommunikációra van szükség, ezért a Miniszterelnökség nagyágyúi hétről hétre kiállnak a nyilvánosság elé.
Nem tartozik az állami reklámköltéseket szervező szuperintézmény hatáskörébe a kormányzati reklámkampányok tervezése és lebonyolítása – ez derült ki azokból a válaszokból, amelyeket a Nemzeti Kommunikációs Hivatal adott a Népszavának. A lap szerint a hivatal már működik, méghozzá 21 alkalmazottal és az idén 440 milliós költségvetéssel.